·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙

·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پروين: بچه‌هاخودشان‌باشند 12 امتيازدرجيب‌شان‌است

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اکنون به غير از بازي با صبا و 3 بازي آينده نبايد به هيچ چيز ديگري فکر کنيم، اگر بچه‌ها در آرامش خودشان باشند 12 امتياز در جيب‌شان است.

 علي پروين در خصوص برخي از نوشته‌ها در مورد حواشي‌ و مشکلات وي با کادر فني پرسپوليس گفت: موضوعي که صحت ندارد نبايد درباره آن زياد صحبت کرد. خواهش مي‌کنم به ما حاشيه و وصله نچسبانيد. الان اين باشگاه نياز به آرامش دارد ولي برخي‌ها خوششان مي‌آيد که يک سري مسائل مطرح کنند.

وي افزود: الان بايد بچه‌هاي ما خودشان باشند و اگر بدون هيچ استرس و با آرامش کامل باشند 12 امتياز 4 بازي آينده انشاء‌الله در جيبشان است و با خيال راحت مي‌توانند موفق شوند.

پروين تاکيد کرد: فقط به دنبال اين هستيم تا اگر خدا بخواهد يک طوري با تزريق يک پول از شرمندگي اين بچه‌ها دربياييم که اميدوارم اين اتفاق بيفتد اما باز هم دست همه بچه‌ها درد نکند که با معرفت و مرام در حال تمرين کردن است.

بر اساس گزارش فارس، پروين در پايان خاطر نشان کرد: انشاء‌الله همان طوري که بازيکنان و کادر فني مي‌خواهند هواداران در اين روزهاي بي‌پولي بچه‌ها را تنها نگذارند. خيلي دوست دارم که پشت بچه‌هاي ما قرص باشد آن هم با وجود هواداران فقط امکان‌پذير است. انشاء‌الله هواداران ثابت کنند که مثل هميشه عاشق تيم خود هستند و برد و باخت براي آنها مهم است اما بيشتر عاشق تيمشان هستند. اين موضوع را با حضور در ورزشگاه مي‌توانم ثابت کنم البته خدا را شکر تا الان هم اين موضوع انجام شده چون که بچه‌ها بازي‌ها را برده‌اند يا باخته‌اند باز هم ما به نظرم بيشترين تماشاگرها را در ورزشگاه داشتيم و اين نشان‌دهنده معرفت بالاي هواداران ما است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:1 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 77677
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang